Świadczenie gwarancji

Każdy akumulator ma swoją żywotność. W zależności od rodzaju oraz specyfikacji baterii może być ona krótsza lub dłuższa, na to wpływa jednak bardzo dużo czynników. Co jednak w sytuacji, gdy nowy akumulator nie działa tak, jak należy? Wtedy często przypominamy sobie o karcie gwarancyjnej dołączonej do baterii.

Warto też wiedzieć, że w przypadku akumulatorów dla samochodów do zadań specjalnych, czyli np. taksówek, radiowozów policyjnych, karetek pogotowia, czy wozów straży pożarnej okres gwarancyjny ulega znacznemu skróceniu lub całkowitemu wyłączeniu. Dzieje się tak głównie z powodu częstej i intensywnej eksploatacji, a zatem ilości występujących w nich cykli rozładowania i ładowania. Co więcej, reklamacja jest zasadna w sytuacjach, gdy w prawidłowo używanym akumulatorze doszło do zwarcia albo można stwierdzić w nim oberwanie celi, czyli brak przejścia.

Często jednak okazuje się, że skutek naszej reklamacji jest negatywny, a miejsce, z którego mamy akumulator daje nam jasne do zrozumienia, że akumulator takiej gwarancji nie podlega.

W takiej sytuacji, jeśli chcesz dowiedzieć się, czy Twój akumulator spełnia warunki gwarancji oraz czy otrzymasz nową, sprawną baterię – zgłoś się do nas. Nasz zespół pomaga w ustaleniu oraz sprawdzeniu przypadków gwarancyjnych dla akumulatorów marki ZUBR oraz Volat.